autor:

Žilka Optik Studio představuje nový pohled na lásku

kategorie:
Design
publikováno:
počet komentářů:
0
Žilka Optik Studio představuje nový pohled na lásku

Design a láska se nejen v kalendáři setkávají 14. února, kdy svět slaví svátek zamilovaných. Originálním vizuálem, který simuluje vroucné objetí, zaujala značka THEO své nekonvenční klienty. Českou “ambasádu” značky najdete na Vinohradech v Žilka Optik Studio.

Příběh nejoriginálnějších belgických brýlí se začal psát v roce 1989, kdy jejich tvůrci Wim Somers a Patrick Hoet, zvolili slogan "theo loves you". Motto dodnes odráží lásku k odvážnému designu a věrným klientům. Od uvedení historicky prvního modelu uběhlo více než 20 let a THEO je dnes dostupný v 1400 obchodech v 50 zemích světa.

"Modely z portfolia značky THEO jsou určeny každému, kdo se nebojí experimentovat a designově orámovat svůj zamilovaný pohled. Nás oslovila zejména svým inovátorským přístupem k designu a odvaze riskovat." přibližuje optik Filip Žilka.

 

Žilka O. S.

Sdílet článek

Pokud vás článek zaujal a chcete podpořit práci autora, nejjednodušší způsob, jak to udělat, je kliknout na "To se mi líbí". Vaše odezva nás vede k tomu, abychom pokračovali v publikování, a proto děkujeme za každé sdílení nebo komentář. REDAKCE WORN


0 komentářů

Sděl ostatním svůj názor...

Pro přidání příspěvku se prosím přihlašte, nebo zaregistrujte.

Okomentovat


Čti dál