autor:

Zpěvačka Madonna se v šestapadesáti letech stala tváří kampaně Versace jaro/léto 2015

kategorie:
Móda
publikováno:
počet komentářů:
0
Zpěvačka Madonna se v šestapadesáti letech stala tváří kampaně Versace jaro/léto 2015

Po Lady Gaga a více než deseti letech je šestapadesátiletá zpěvačka Madonna znovu tváří kampaně italské značky Versace jaro/léto 2015. K vizuální podobě kampaně byla v New Yorku povolána špička svého oboru - duo Mert & Marcus (Mert Alas a Marcus Piggott).

U značky, kterou vede Donatella Versace, byste pravděpodobně čekali barvy,barvy a zase barvy, tentokrát jsou ale snímky černobílé a spolu s jejich uveřejněním se strhla vášnivá diskuze, zda je to nejhorší kampaň, jakou kdy Versace prezentovalo a zda moc Photoshopu není přeci jen moc Photoshopu...

Tento týden se ale do online světa dostalo i několik provokativních fotografií Madonny, které vznikly pro slavný Interview Magazine (viz níže) a ač je vzhledem k jejímu věku v neuvěřitelné formě, nemůžeme se ubránit dojmu, že kampaň Versace by mohla být zajímavější, trochu překvapivá, vyvolávající alespoň nějaký pocit... Co si o ní myslíte vy?


Madona v Interview Magazine

Fotografie: Mert & Marcus

 

Sdílet článek

Pokud vás článek zaujal a chcete podpořit práci autora, nejjednodušší způsob, jak to udělat, je kliknout na "To se mi líbí". Vaše odezva nás vede k tomu, abychom pokračovali v publikování, a proto děkujeme za každé sdílení nebo komentář. REDAKCE WORN


0 komentářů

Sděl ostatním svůj názor...

Pro přidání příspěvku se prosím přihlašte, nebo zaregistrujte.

Okomentovat


Čti dál