autor:

Terry Richardson pro Happy Socks

kategorie:
Móda
publikováno:
počet komentářů:
0
Terry Richardson pro Happy Socks

Terry Richardson pro Happy Socks hl

sediva-cara

Pro někoho možná nejsou ponožky důležité téma, ale dokážou být více než nutnost - jsou nejen praktické, ale také zábavné nebo vyzývavé, což dokazuje editorial od Terryho Richardsona. Jeho práce splňuje alespoň jeden z těchto atributů, každopádně je dostatečně kreativní na to aby dokázal vyfotit ponožky, tak jak je běžně nosíte.

Fotograf Terry Richardson, který je známý provokativnímí editorialy pro i-D, Vogue, Harper’s Bazaar a GQ, reklamními kampaněmi pro H&M, Supreme, Tom Ford and Marc Jacobs, se zhostil témátu - veselých ponožek Happy socks.

Ponožky jsou každodenní nutnost, což však neznamená že tento stereotyp třeba podceňovat. Podle nosa poznáš kosa, podle bot poznáš člověka, a překvapivě podle ponožek poznáš Terryho Richardsona. Do teď jste si světoznámého fotografa spojovali s jinými tématy, ode dneška si ho spojíte i s ponožkama.

sediva-cara

Terry Richardson pro Happy Socks
Fotografie: Terry Richardson
Creative Director: Jen Brill
Styling: Mel Ottenberg
Designer: Adam Selman
Make-up: Frank B.
Vlasy: Dennis Lanni

sediva-cara

Sdílet článek

Pokud vás článek zaujal a chcete podpořit práci autora, nejjednodušší způsob, jak to udělat, je kliknout na "To se mi líbí". Vaše odezva nás vede k tomu, abychom pokračovali v publikování, a proto děkujeme za každé sdílení nebo komentář. REDAKCE WORN


0 komentářů

Sděl ostatním svůj názor...

Pro přidání příspěvku se prosím přihlašte, nebo zaregistrujte.

Okomentovat


Čti dál