autor:

Svěží, nová a unikátní značka Thursday Friday

kategorie:
Móda
publikováno:
počet komentářů:
0
Svěží, nová a unikátní značka Thursday Friday

 

V poslední době jste mohli zaregistrovat téměř ze všech stran módního světa jeden unikátní trend. Trend, který si dělá legraci z nejslavnějších značek a zaměněním písmen tu a tam nebo jejich odebráním či přidáním tak vznikají značky „nové“. Nejde tedy o předstírání lepší finanční situace než jaká je ve skutečnosti prostřednictvím padělků, ale jde o vtip, který je na první pohled zřejmý a přitom vzdává hold dražší konkurenci.

Thursday Friday je jednou z nich. Značka, která o sobě nejen říká, ale opravdu má smysl pro humor. K tomu umí ocenit luxus a navíc je dostupná. Za záruku kvality by se dalo určitě považovat i to, že pár týdnů po zahájení prodeje se o ní psalo například v The New York Times, Good Morning America, na nespočtu webů a blogů a čekací doba na některé kousky je i tři měsíce.

A co tedy značka s vtipným názvem Thursday Friday, založená v městě andělů Los Angeles roku 2010 vlastně dělá? Vytváří parodie na takzvané „it-bags“ - tedy ikonické, legendární, slavné kabelky. Na obyčejnou plátěnou tašku natisknou fotku nejslavnějších kabelek z dílny Chanel, Hermѐs nebo Miu Miu a výsledným produktem je vtipná, stylová a přitom praktická taška.

Pokud chcete patřit mezi hrdé nositele "anti-status status bag", není nic jednoduššího než proklikat Bohemic e-shop a vybrat si tu svou.

 

 

 

Sdílet článek

Pokud vás článek zaujal a chcete podpořit práci autora, nejjednodušší způsob, jak to udělat, je kliknout na "To se mi líbí". Vaše odezva nás vede k tomu, abychom pokračovali v publikování, a proto děkujeme za každé sdílení nebo komentář. REDAKCE WORN


0 komentářů

Sděl ostatním svůj názor...

Pro přidání příspěvku se prosím přihlašte, nebo zaregistrujte.

Okomentovat


Čti dál