autor:

Sex(ting) jako nástroj pro zaujetí mladého publika v podzimní kampani Calvin Klein

kategorie:
Móda
publikováno:
počet komentářů:
0
Sex(ting) jako nástroj pro zaujetí mladého publika v podzimní kampani Calvin Klein

Poněkud agresivně zacílila na mladé publikum značka Calvin Klein ve své podzimní kampani na džínovou kolekci. Páry opačného i stejného pohlaví fotografoval Mario Sorrenti a součástí každého snímku je i útržek soukromé konverzace, spíše tzv. "sextingu", ze které máte mít pocit, že nahlížíte do privátního života někoho zcela cizího, ač slavného...

Zda vás zrovna tohle donutí koupit si jejich džíny nevíme, ale zajímal by nás váš názor.

 

Fotografie: Mario Sorrenti

Sdílet článek

Pokud vás článek zaujal a chcete podpořit práci autora, nejjednodušší způsob, jak to udělat, je kliknout na "To se mi líbí". Vaše odezva nás vede k tomu, abychom pokračovali v publikování, a proto děkujeme za každé sdílení nebo komentář. REDAKCE WORN


0 komentářů

Sděl ostatním svůj názor...

Pro přidání příspěvku se prosím přihlašte, nebo zaregistrujte.

Okomentovat


Čti dál