autor:

Sex prodává - i oblečení v módních kampaních nejslavnějších značek

kategorie:
Móda
publikováno:
počet komentářů:
0
Sex prodává - i oblečení v módních kampaních nejslavnějších značek

Je trochu zvláštní, že módní byznys se snaží prodávat oblečení a další produkty formou tištěných reklam, kde na sobě modelky a modelové mají tak málo, jak je jen únosné. Tato metoda je bezesporu úspěšná, protože si prostě a jednoduše získá pozornost, ale některé z nich veřejnost natolik pobouřily, že bylo zakázáno je nadále publikovat ( např. na parfém Marca Jacobse s Dakotou Fanning nebo reklama Sisley focená Terry Richardsonem).

I přes úspěšnost této strategie (cílem je samozřejmě to, abyste o produktu věděli a zapamatovali si ho) si ale myslíme, že "všeho s mírou" je přístup dávající větší smysl, než za každou cenu šokovat. Protože za chvíli už pravděpodobně nebude čím a jak ještě více šokovat. Nebo snad ano...?

Tom Ford, parfém pro muže Tom Ford

 

Dolce & Gabbana, jaro 2007, modelka Shannon Click

 

Emporio Armani Underwear, jaro 2009, Victoria Beckham a David Beckham

 

Dior, jaro 2003, modelka Gisele Bündchen

 

Gucci, jaro 2013, modelka Carmen Kass

 

CK Kate+Mark

Calvin Klein, jaro 1992, modelka Kate Moss a herec a zpěvák Mark Wahlberg

 

Donna Karan, podzim 1991

Marc Jacobs, parfém Oh, Lola! a herečka Dakota Fanning

 

Cesare Paciotti, podzim 2011, modelky Bianca Balti a Anouck Lepere

 

Calvin Klein Underwear, Jaro 2009, herečka Eva Mendes a Jamie Dornan

 

Briant Atwood, podzim 2012, modelka Candice Swanepoel

 

Sisley

Sisley, fotil Terry Richardson

Sdílet článek

Pokud vás článek zaujal a chcete podpořit práci autora, nejjednodušší způsob, jak to udělat, je kliknout na "To se mi líbí". Vaše odezva nás vede k tomu, abychom pokračovali v publikování, a proto děkujeme za každé sdílení nebo komentář. REDAKCE WORN


0 komentářů

Sděl ostatním svůj názor...

Pro přidání příspěvku se prosím přihlašte, nebo zaregistrujte.

Okomentovat


Čti dál