autor:

Jsou značky, které si nyní celebrity po desítkách zakládají, módnímu světu přínosem či nikoli?

kategorie:
Móda
publikováno:
počet komentářů:
0
Jsou značky, které si nyní celebrity po desítkách zakládají, módnímu světu přínosem či nikoli?

Ani status celebrity nezaručuje, že umíte všechno. Tak by se dala stručně popsat snaha některých herců/hereček, zpěváků/zpěvaček či reality show hvězdiček, kteří si s nabytou popularitou usmysleli, že založit si vlastní módní značku je skvělý nápad.

Dostává se jim totiž mnoho pozornosti, o které si může začínající designér nechat leda zdát a už jen ze zvědavosti se lidé minimálně podívají, co ta která "star" navrhla a buď to okamžitě odsoudí a nebo, v lepším případě, se rozběhnou do (online) obchodu a odnesou si, co jen jim jejich peněženka dovolí.

Jenže jak si mohou po uvedení první kolekce a případném prvotním úspěchu být jistí, že lidé ocenili jejich nápady a ne jen cedulku se slavným jménem, která bude před kamarády dobře vypadat?

 

Kayne West X adidas Originals Fashion Show, New York Fashion Week, podzim 2015

 

Různé celebrity totiž také do vzniku kolekcí vnášejí různý stupeň osobního přínosu. Není výjimkou, že se na startu obklopí týmem, který udělá v podstatě vše a on/ona ve finále jen schválí, co se mu/jí líbí a pod co se naopak nepodepíší. Kdy se ale taková značka stává zároveň uznávanou? Je to originalitou návrhů, důrazem na detail, kvalitními materiály, celkovým stylingem a nápadem?

Mezi ty, kterým se sen stát se uznávaným návrhářem nesplnil, patří např. Jennifer Lopez, Sarah Jessica Parker, Lindsey Lohan, Paris Hilton nebo Eva Longoria. I když samy platí za módní ikony, což je velmi vláštní.

Opačnému konci kraluje, alespoň podle našeho názoru, Victoria Beckham. Z bývalé Spice Girl ušla obrovský kus cesty a chuť učit se v jejím případě přinesla kýžené ovoce. Její stejnojmenná značka je úspěšná, vydělává a Victoria se na každém kroku ze zdlouhavého procesu tvorby kolekce osobně maximálně podílí. Nic nesmí projít bez jejího souhlasu. Kousky, které navrhuje, jsme si zamilovali a mezi vysněné kousky, které bychom si lehce uměli představit v našem šatníku, patří její nádherné kabelky.

 

Victoria 1

Victoria 2

Victoria 3

 

Dalšími úspěšnými herečkami, ze kterých se staly designérky, jsou dvojčata Mary-Kate a Ashley Olsen, často označované za vzory bohémského stylu. Jejich značka, The Row, má hodnotu přes 1 miliardu dolarů a v rámci ní nabízejí např. kabelku za 18 tisíc dolarů (asi 450 tisíc korun). A ano, světe div se, lidé si ji kupují.

 

Olsens 1

 

Být přínosem světu módy tedy evidentně lze, jen je potřeba trochu více, než slavné jméno a chvilková popularita. Protože lidem stále ještě více záleží na tom, jak vypadají a ne kdo je podepsán na cedulce, která není ani vidět.

Sdílet článek

Pokud vás článek zaujal a chcete podpořit práci autora, nejjednodušší způsob, jak to udělat, je kliknout na "To se mi líbí". Vaše odezva nás vede k tomu, abychom pokračovali v publikování, a proto děkujeme za každé sdílení nebo komentář. REDAKCE WORN


0 komentářů

Sděl ostatním svůj názor...

Pro přidání příspěvku se prosím přihlašte, nebo zaregistrujte.

Okomentovat


Čti dál