autor:

Converse oslavuje kreativitu a sebevyjádření svých fanoušků globální kampaní „Made By You“

kategorie:
Móda
publikováno:
počet komentářů:
0
Converse oslavuje kreativitu a sebevyjádření svých fanoušků globální kampaní „Made By You“

Converse přichází s celosvětovou kampaní "Made by you" oslavující fanoušky značky, kteří téměř 100 let vyjadřují sami sebe a svou kreativitu v Chuck Taylor All Star teniskách. Pro kampaň jaro 2015 Converse prohledal celý svět, aby shromáždil milované a značně osobité Chuck Taylor All Star tenisky, z nichž každá vypráví příběh přeměny prázdného plátna na autoportrét jejich vlastníka.

‚Made by you‘ vychází z jednoduché lidské pravdy - my všichni na tomto světě chceme být svým vlastním pravým, autentickým já," řekl Ian Stewart, viceprezident globálního marketingu. "Fanoušci Chuck Taylor jsou ti, kteří učinili Chuck Taylor kultovním symbolem tvůrčího sebevyjádření. Je na "Made by you" je celosvětová oslava vyzdvihující Converse Chuck Taylor All Star, jediné tenisky definované těmi, kdo je nosí.

Converse je kurátorem sbírky Chuck Taylor All Star portrétů představujících nekonečnou rozmanitost a sebevyjádření současných i dávných nositelů tenisek Chuck Taylor All Star - od hudebníků k umělcům, od skateboardistů k návrhářům, od známých k neznámým. Jejich portréty nabízejí současný pohled do jejich unikátních světů.

 

 

Converse PR

 

Portréty shromážděné od mezinárodních ikon jako Patti Smith, Andy Warhol, Futura, Jefferson Hack, Sayo Yoshida, Kate Lanphear a Glenn O'Brien se představí po boku obrazů „neznámých“ Chuck Taylor All Star nositelů a budou použity v celosvětových výstavách, které z ulic New Yorku, Šanghaje nebo Ria zamíří do uměleckých galerií.

Kampaň "Made by you" se snaží upozornit na jedinečného tvůrčího ducha místních komunit a subkultur prostřednictvím lokálních portrétních výstav oslavujících rozmanitost a sebevyjádření, které je vlastní kulturním čtvrtím po celém světě.

"Made by you" je celosvětová kampaň zahrnující aktivity v ulicích, obchodech, on-line a činnosti na sociálních médiích, včetně zahajujících výstav v New Yorku, Londýně, Pekingu a Mexico City, stejně jako možnost účastnit se mnoha pop-up portrétních studií v Converse obchodech a akcích po celém světě.

Sdílet článek

Pokud vás článek zaujal a chcete podpořit práci autora, nejjednodušší způsob, jak to udělat, je kliknout na "To se mi líbí". Vaše odezva nás vede k tomu, abychom pokračovali v publikování, a proto děkujeme za každé sdílení nebo komentář. REDAKCE WORN


0 komentářů

Sděl ostatním svůj názor...

Pro přidání příspěvku se prosím přihlašte, nebo zaregistrujte.

Okomentovat


Čti dál