autor:

Celebrity v módních kampaních častěji než hvězdy modelingu: Chytrý tah nebo volání o (jakoukoli) pozornost?

kategorie:
Móda
publikováno:
počet komentářů:
0
Celebrity v módních kampaních častěji než hvězdy modelingu: Chytrý tah nebo volání o (jakoukoli) pozornost?

Zdá se, že největším jarním trendem ve světě módy je obsazovat do kampaní celebrity jakéhokoli druhu i stupně důležitosti namísto modelek / modelů. Pokud si prohlédnete lednová či únorová vydání věhlasných módních magazínů, ob stránku rozpoznáte zpěvačku / herečku / spisovatelku / hvězdičku z reality show atd. Zda je to krok správným směrem bude jasné, až na začátku podzimu, kdy budou moci návrháři sečíst své zisky z prodeje.

 

Justin Bieber v kampani Calvin Klein

 

Je ale jasné, že pokud je daná celebrita v té či oné kampani vaší oblíbenou díky tomu jak zpívá / hraje / píše, bude se vám pravděpodobně líbit i samotná kampaň. I proto čím dál tím méně vídáte mladé, "no name" modelky. Když se někdo s 16 miliony followerů na Instagramu pochlubí svojí fotografií v kampani, hned přibydou tisíce fanoušků, v budoucnu možných zákazníků.

 

Julia Roberts v kampani Givenchy

 

 

Díky např. modelkám / TV hvězdičkám Kendall Jenner nebo Gigi Hadid se ale linka mezi tím, kdo je nazýván modelkou a kdo celebritou významně ztenčuje a je to zcela pochopitelné, protože mají tak obrovskou fanouškovskou základnu, že stačí, že se o nějakém produktu zlehka zmíní a ten je buď okamžitě vyprodaný nebo se na něj rovnou vytvoří čekací listina. "Brýle / kabelka / lodičky, co měla Kendall na tom a tom předávání cen v Hollywoodu ze mě přece udělají druhou Kendall..."

 

Joan Didion v kampani Céline

 

Současní výrobci chtějí, aby se o produktu hlavně mluvilo a to zajistí buď kontroverzní tvář nebo kampaň nebo nejlépe obojí najednou. To velmi rychle pochopil např. minulé jaro Marc Jacobs, který do své jarní kampaně obsadil rovnou "nejzlobivější ze zlobivých" - rebelku Miley Cyrus (prohlédněte si ji TADY). Olivier Rousteing zase barbadoskou zpěvačku Rihannu.

 

Kim Kardashian a Kanye West v kampani Balmain

 

Imogen Poots v kampani Miu Miu

Celebrities in campaigns 1

 

Zarezervování dvoustránkového prostoru v tištěných magazínech tvoří dnes již jen velmi malou část celkové skládačky marketingu značky a protože to ti chytřejší už dávno pochopili a ti méně tomu rozhodně přicházejí na kloub nyní, budete na jaře vídat Julii Roberts v kampani Givenchy, 80-tiletou spisovatelku Joan Didion v kampani Céline, Joan Mitchell v kampani Saint Laurent, Kim Kardashian a Kanye Westa v kampani Balmain, Justina Biebera v kampani Calvin Klein nebo herečku Imogen Poots v kampani pro Miu Miu.

 

Ethan Hawke v kampani Prada

 

Značka Calvin Klein prý díky kampani s kanadským zpěvákem Justinem Bieberem získala 3,6 milionu nových fanoušků a tím pádem i potenciálních zákazníků. A to není v žádném případě zanedbatelné číslo ani pro takové giganty jakým je např. právě Calvin Klein.

 

Joan Mitchel v kampani Saint Laurent

Sdílet článek

Pokud vás článek zaujal a chcete podpořit práci autora, nejjednodušší způsob, jak to udělat, je kliknout na "To se mi líbí". Vaše odezva nás vede k tomu, abychom pokračovali v publikování, a proto děkujeme za každé sdílení nebo komentář. REDAKCE WORN


0 komentářů

Sděl ostatním svůj názor...

Pro přidání příspěvku se prosím přihlašte, nebo zaregistrujte.

Okomentovat


Čti dál