autor:

Boost Workshop pro módní návrháře a marketéry, kteří to myslí vážně

kategorie:
Móda
publikováno:
počet komentářů:
0
Boost Workshop pro módní návrháře a marketéry, kteří to myslí vážně

Módu vnímáme často jen jako oděvy a sezóní kampaně. Fashion ale skrývá mnohem víc, zvláště pokud se jí chcete věnovat na profesionální úrovni, založit vlastní brand, otevřít vlastní butik, obnovit nějakou tu textilní továrnu v Čechách.

O tom, jak celá komplexní dynamika módního průmyslu a obchodu funguje, jaké jsou tendence trhu a tense mezi jednotlivými segmenty pojednává workshop BOOST. V rámci tří dnů do vás jeho autorka, Kamila Boudová, nalije obchodní teorii a základy strategického marketingu aplikovaného na fashion business.

Dostanete prostor zpracovat své nově nabyté vědomosti v týmech a konzultovat své podnikatelské vize s profesionály v oblasti brandingu, businessu, managementu módní značky nebo digitálních kampaní.

 

Boost 1 

Ke konzultantům se v lednu přidá také Simon, přední dodavatel značky Ragwear, který sídlí v Číně, nebo mezinárodně uznávaná specialistka na branding Martina Olbertová. Zažehněte svůj business nebo kariéru v módě na BOOSTU, 16.-18.1.2015. Kompletní informace najdete TADY.

 

VIDEO

Sdílet článek

Pokud vás článek zaujal a chcete podpořit práci autora, nejjednodušší způsob, jak to udělat, je kliknout na "To se mi líbí". Vaše odezva nás vede k tomu, abychom pokračovali v publikování, a proto děkujeme za každé sdílení nebo komentář. REDAKCE WORN


0 komentářů

Sděl ostatním svůj názor...

Pro přidání příspěvku se prosím přihlašte, nebo zaregistrujte.

Okomentovat


Čti dál

  • circus h

    Cirkus módy

    Před nedávnem Suzy Menkes napsala pro The New York Times své osobní zamyšlení o tom, co se z módy a všeho kolem ní v poslední době stává.

  • ZARA nebo H&M? h

    ZARA nebo H&M?

    Brzy bude jasné, kdo vede u australských zákazníků. Zda švédský gigant H&M nebo španělská Zara. Vedení H&M v březnu oznámilo, že do Austrálie bude expandovat příští rok. Naproti tomu Zara je na tamním trhu od roku 2011.