autor:

#CastMeMarc podruhé: 11 finalistů instagramového castingu na kampaň Marc Jacobs jaro 2015

kategorie:
Móda
publikováno:
počet komentářů:
0
#CastMeMarc podruhé: 11 finalistů instagramového castingu na kampaň Marc Jacobs jaro 2015

Poté, co se nezvyklá forma castingu na kampaň Marca Jacobse podzim/zima 2014 velmi ujala a setkala se s úspěchem i pochvalami, rozhodli se použít stejný koncept i podruhé, tedy pro jarní kampaň 2015. Šanci tak dostal opravdu každý, tak proč ne i vy (pro příště)?

Namísto známých a proslulých topmodelek se Marc Jacobs rozhodl znovu uspořádat casting pomocí Instagramu. Po dobu jednoho zářijového týdne se mohl do online castingu přihlásit každý, s použitím hashtagu #CastMeMarc.

Přihlásilo se přes 70 000 lidí a Marc Jacobs společně se stylistkou Katie Grand vybírali finalisty (např. ze Singapuru, Skotska, Ruska, Korei nebo Nigérie), ti pak přiletěli do New Yorku a nafotil je fotograf slavný David Sims.

Marc k nezvyklému obsazování kampaně řekl: "Chtěli jsme, aby naše kampaň křičela mládím, energií a svěžestí, takže uspořádat casting skrze Instagram nám přišlo jako skvělý nápad." Snad tedy i byl ;) Nám se opravdoví lidé bez dokonalých "rozměrů" v kampaních zamlouvají, takže za nás jedno velké ANO.

Na vítěze prvního castingu a jejich první kampaň se podívejte TADY

 

Eun Bi, módní návrhářka, její Instagram najdete ZDE

 

Aaron Whitty, grafický designér, jeho Instagram najdete ZDE

 

Ana Viktoria, aspirující modelka, její Instagram najdete ZDE

 

Toks Adewatan, Nigérie, model / fotograf, jeho Instagram sledujte TADY

 

Abigail Lipp, stylistka, její Instagram najdete ZDE

Dylan Stephens, jeho Instagram najdete ZDE

 

Lindsey Lee, její Instagram najdete ZDE

Jake Hold, model, jeho Instagram ZDE

Amy Woodman, její Instagram ZDE

Nadia, Singapur, organizátorka hudebních festivalů, její Instagram najdete ZDE

 

MacKenzie, Glasgow, spisovatelka, její Instagram ZDE

Fotografie: David Sims

Sdílet článek

Pokud vás článek zaujal a chcete podpořit práci autora, nejjednodušší způsob, jak to udělat, je kliknout na "To se mi líbí". Vaše odezva nás vede k tomu, abychom pokračovali v publikování, a proto děkujeme za každé sdílení nebo komentář. REDAKCE WORN


0 komentářů

Sděl ostatním svůj názor...

Pro přidání příspěvku se prosím přihlašte, nebo zaregistrujte.

Okomentovat


Čti dál