autor:

K nafocení nové kolekce Diesel Capsule ke kampani DieselReboot stačil pouze iPhone

kategorie:
Lookbook
publikováno:
počet komentářů:
0
K nafocení nové kolekce Diesel Capsule ke kampani DieselReboot stačil pouze iPhone

Poté, co Nicola Formichetti odešel z vedení značky Thierry Mugler a vrhl se do navrhování pro italskou značku Diesel, mnoho lidí přemýšlelo, jak svoji novou pozici uchopí a kterým směrem se vydá. V sídle značky se na několik týdnů zahrabal do starých materiálů o značce a probíral se jimi, dokud neměl jasno. "Tato kolekce je mojí osobní poctou DNA značky Diesel", řekl novinářům.

V hlavních rolích je pochopitelně džínovina a kůže a kolekce čítá na pětačtyřicet kousků. Nicola Formichetti pravidelně spolupracuje s Lady Gaga, takže jeho design džín a bund je vše, jen ne klasický, obyčejný a tradiční. 

Zajímavý je i příběh za kampaní k této kolekci. Fotil ji Nick Knight - iPhonem. Ke konečnému výsledku dopomohlo pouze několik fainových aplikací, aby snímky vypadaly jako "high fashion". Co myslíte, podařilo se? 

 

Fotografie: Nick Knight

Sdílet článek

Pokud vás článek zaujal a chcete podpořit práci autora, nejjednodušší způsob, jak to udělat, je kliknout na "To se mi líbí". Vaše odezva nás vede k tomu, abychom pokračovali v publikování, a proto děkujeme za každé sdílení nebo komentář. REDAKCE WORN


0 komentářů

Sděl ostatním svůj názor...

Pro přidání příspěvku se prosím přihlašte, nebo zaregistrujte.

Okomentovat


Čti dál