autor:

Topshop mění pravidla online přenosu

kategorie:
Fashion-Week
publikováno:
počet komentářů:
0
Topshop mění pravidla online přenosu

 

Online streaming není v módním světě žádnou novinkou. Značky si jím získávají stále více pozornosti - co je lákavějšího, než sledovat modelky v právě odhaleném novém oblečení v přímém přenosu. Topshop tentokrát ale zajde ještě dál.

 

Topshop Unique S/S 2013 viděly 2 miliony lidí přes Facebook. Online přenos zimní kolekce na sociální síti zůstává, ale přesouvá se na jinou - Google+. Kamery budou sledovat vše, od zkoušek až po po chození po mole. Na mušce budou mít konkrétně tři populární tváře. Jourdan Dunn, Caru Delevingne, Rosie Tapner a Asleigh Good. Všechny modelky budou potom ještě obohaceny o doplněk v podobě HD minikamery, díky které publikub uvidí vše z pohledu chodícího po mole.

Google využije 17. února ve čtyři hodiny odpoledne, kdy se přehlídka koná, všech svých platforem, aby zajistil jistotu změny pravidel v módních online aktivitách. Přes mapy vznikne možnost nahlédnout do prostoru prezentace, na Youtube vznikne kanál přenášející pohled všech aktérů celého kolotoče od vizážistky po první řadu.

A nakonec, díky aplikaci, jež vás přenese do světa nákupčích, si budete moci ihned po skončení přehlídky z jednotlivých modelů tvořit vlastní sety.

Počet značek zavádějícíh online přenos se každou sezónu zvyšuje. S Topshopem a jeho revoluční cestou je třeba se netěšit pouze na samotnou prezentaci, ale i to, co bude následovat - brandy předhánějící se ve sdílených službách a promítaných zajímavostech. Velké pozornosti totiž dosáhnou jen ti nejtroufalejší.

Sdílet článek

Pokud vás článek zaujal a chcete podpořit práci autora, nejjednodušší způsob, jak to udělat, je kliknout na "To se mi líbí". Vaše odezva nás vede k tomu, abychom pokračovali v publikování, a proto děkujeme za každé sdílení nebo komentář. REDAKCE WORN


0 komentářů

Sděl ostatním svůj názor...

Pro přidání příspěvku se prosím přihlašte, nebo zaregistrujte.

Okomentovat


Čti dál