autor:

Když do Paříže zavítá východ: "Žádné peníze, žádný spánek"

kategorie:
Fashion-Week
publikováno:
počet komentářů:
0
Když do Paříže zavítá východ: "Žádné peníze, žádný spánek"

Představte si, že transnacionální, mezigenerační a tělesně orientovaný způsob života, kde skuteční lidé nosí skutečné oblečení a sdílejí společně své každodenní zkušenosti. Vypadají skvěle a prezentují nové vnímání toho, jak by měla móda vypadat. Caroline Daily představuje novou Paříž prostřednictvím dvou východních přátel, kteří během pařížského týdne módy zažili hodně zábavy i smíchu.

 

 

Jaký byla původní inspirace pro tento projekt?

"Koncept se točí kolem celkové myšlenky za CDP a ta chce představit nový styl inspirovaný vším pařížským, který je založen na mezinárodním a propojeném pohledu. V tomto případě jde o dvojici mladých lidí z východní Evropy, u které jsme zvědaví především na to, jak se adaptuje na pařížský módní ekosystém během týdne módy."

 

 

Hlavní hrdinové – Sasha a Saliva – podle jakých kritétií byli vybráni? Proč zrovna oni přenášejí projekt k jeho publiku?

"Proces k jejich vybrání byl velmi dlouhý, mnoho scoutování na internetu a castingů a perfektní pro tento projekt jsou díky jejich unikátní osobnosti a tomu, jak přistupují k současné módě a stylu."

 

 

Jaké je publikum CDP? Jací jsou lidé, na které je projekt CDP cílený? Kdo je momentální CDP hrdina a lze ji / ho nějak popsat? Jak se obléká, co jí a co dělá?

"Online magazíny čtou dva typy lidí: prvními jsou profesionálové z oboru a talentovaní kreativci, od kterých často vidíme na sociálních sítích sdílené obrázky z večírků na týdnech módy. Druzí jsou lidé, kteří se inspirují obsahem a estetikou, jež vytváříme a to i pro každodenní život. Naše publikum pochází ze ¾ z Francie, zvytek z Evropy a Spojených států."

 

 

Jaká jsou 4 zásadní hesla, která nejlépe charakterizují tento projekt?

Mládí – post-internetová generace
Přátelé – neformální, osobní, přátelští
Móda
Paříž – odehrávající se v mecce světové módy

 

 

Co bylo na realizaci celého projektu nejtěžší?

"Pravděpodobně obrovské množství video a foto materiálu, který bylo potřeba editovat."

 

 

Hrdinové projektu byli nuceni méně spát, více si užívat večírků a to za absence peněžních prostředků (obecně řečeno). Velmi jednoduše by to mohlo vést k nervovému zhroucení a nejen jednomu. Oni ale zvládli být sami sebou a navíc u toho skvěle vypadat. Otázkou ale zůstává: Proč vlastně? Co dokázali touto cestou (ko)existence?

"Nenutili jsme je, vlastně jim bylo doporučováno odpočinout si a spát co nejvíce, ale oni byli tak nadšení z prostředí pařížského týdne módy, že pro ně bylo nemožné ulehnout do postele o půlnoci, když zrovna začínal nějaký koncert nebo skvělá after party.

A protože si v klubech dávali pozor na množství spotřebovaného alkoholu, vyhnuli se tak kocovinám a nepříjemným ranním probuzením. Navíc pomohly skvělé dojmy z přehlídek a celkový „vibe“ Paříže."

 

Fotografie: Yulya Shadrinsky

Oblečení: Miro Sabo, H&M Czech Republic, La Formela

Modelové: Sasha Melnychuk & Saliva

Koncept: Sofiane Delloue

Text: Margo Kirlan

Sdílet článek

Pokud vás článek zaujal a chcete podpořit práci autora, nejjednodušší způsob, jak to udělat, je kliknout na "To se mi líbí". Vaše odezva nás vede k tomu, abychom pokračovali v publikování, a proto děkujeme za každé sdílení nebo komentář. REDAKCE WORN


0 komentářů

Sděl ostatním svůj názor...

Pro přidání příspěvku se prosím přihlašte, nebo zaregistrujte.

Okomentovat


Čti dál