autor:

Alexandre Herchcovitch na pražském Dreft Fashion Weeku 2012

kategorie:
Fashion-Week
publikováno:
počet komentářů:
0
Alexandre Herchcovitch na pražském Dreft Fashion Weeku 2012

alexandre-herchcovitch-na-prazskem-dreft-fashion-weeku-2012 h

sediva-cara

O výjimečné zahájení pražského Dreft Fashion Weeku se postaral Alexandre Herchcovitch s písní "Do You Really Want to Hurt Me?", a jednalo se opravdu o srdeční záležitost. Hravost nenucenost a veselost, tak by se dle mého názoru dala vystihnout aura celé kolekce.

Culture Club - Do You Really Want To Hurt Me



Různě zkombinované rozličné kostkované a kárované motivy s aplikacemi tvaru obrovského nesouměrného srdce v různých provedeních nenechali snad nikoho na židli v klidu. Překvapil nás ale také psychedelický motiv v kombinaci s kostkou, pestrobarevná jednoduchost směřující až k principu colorblocku, číslice a písmenka, či žlutý dvouřadý kostým uprostřed záplavy vzorů, navíc třeba dodat, že celá show začala bílou. K vidění byly jak modely šatů, tak i košile se sukněmi, kalhotami nebo šortkami, obojí doplněné o velké buřinky zpod kterých vykukovaly kostkované šátky uvázané na pirátský způsob. Jednoho by mohlo napadnout, že se jedná o naprosto neprodejnou šaškárnu.

Ale i publikum, kterému se Alexandre Herchcovitch úplně netrefil do módní noty, ocenilo luxusní materiály, zejména kvalitu hedvábí a velmi precizně odvedenou práci. Zato netradiční jednobarevné jehlové high-heels, tuším, že asi nejvyšší jaké lze vůbec vyrobit, dostaly snad všechny. Efektu nejvyššího podpatku ever jednoznačně napomohla zdvojená pata, která zároveň byla zvýrazněnou ozdobou, stejně tak jako silná platforma v přední části bot. Výška podpatků ale vůbec nezabránila modelkám, aby okouzlily svoji ladnou a dynamickou chůzí. Inspirací se nyní tomuto úspěšnému brazilskému návrháři stal britský zpěvák-skladatel Boy George, zakladatel new romantic vlny obecně z Culture Club, od kterého si také vypůjčil hudbu k přehlídce. Pro ty, co Boye až doteď neznala, to byla hravá přesto vkusná kolekce plná fantazie připomínající svět cirkusu, „milující klauni na jehlách“, která zajímavě kontrastovala s obřími křišťálovými lustry a honosným přepychem Sídla Primátora v posledním patře budovy Městské knihovny.

Když se skloubí fantazie s dobrou realizací na zajímavém místě, vzniká dobře odvedená práce a přesně tu nám Aexandere Herchcovitch v Praze předvedl. Za mě klobouk dolů.

sediva-cara

Alexandre Herchcovitch spring/summer 2014

sediva-cara

Sdílet článek

Pokud vás článek zaujal a chcete podpořit práci autora, nejjednodušší způsob, jak to udělat, je kliknout na "To se mi líbí". Vaše odezva nás vede k tomu, abychom pokračovali v publikování, a proto děkujeme za každé sdílení nebo komentář. REDAKCE WORN


0 komentářů

Sděl ostatním svůj názor...

Pro přidání příspěvku se prosím přihlašte, nebo zaregistrujte.

Okomentovat


Čti dál