autor:

10 nejlepších filmových plakátů od začátku druhého tisíciletí

kategorie:
Film
publikováno:
počet komentářů:
0
10 nejlepších filmových plakátů od začátku druhého tisíciletí

Dnešní filmové plakáty nevypadají jako kdysi. Když se ohlédnete zpět do zlaté hollywoodské éry, téměř každý z nich byl hoden zarámování a zavěšení na vaší zdi.

Plakáty měly nádherné ilustrace, minimalistický vzhled a hlavně styl. Naštěstí, i pár současných filmů ještě dokázalo zareagovat a vytvořit ke svému snímku skvělý plakát.

Zde je 10 nejlepších moderních filmových plakátů, pro jejichž seřazení platila pouze dvě pravidla: musel být oficiálně použitý v marketingové kampani a byl zveřejněn v roce 2000 a později.

 

10. Moneyball: Barva, prostor a prázdnota. Chválíme fakt, že plakát "nevykřikuje": "Hraje tu Brad Pitt!"

 

9. I´m Not Here: Dokonalá typografie.

 

8. The Dark Knight: Nestává se často, že by snímek se slavným superhrdinou měl i kvalitní plakát. Temný rytíř je rozhodně výjimkou.

 

7. The Life Aquatic: Na co jste se zaměřili jako první? Na herce, na barvy, na symetrii?

 

6. The Social Network: Vymyslet plakát k filmu o vzniku Facebooku je obrovská výzva a jeho tvůrcům se to povedlo na 100%. Včetně velmi pravdivého výroku...

 

5. Shame: Plakát k dokonalému filmu s Michaelem Fassbenderem říká pouhou zmuchlanou peřinou naprosto vše. Pokud jste zatím neviděli, vřele doporučujeme!

 

4. The Tree of Life: Rámečky s úryvky z filmu poskládané do symetrické mřížky. Říkají mnoho nebo vlastně vůbec nic? Plakát stejně "zamotaný" jako samotný film.

 

3. The Rum Diary: Jednoduchý, krásný a kreativní plakát, i přestože film možná až tak skvělý nebyl...

 

2. Moon: Nespadnout do obrázkových klišé, když se jedná o film s vesmírnou tématikou, je těžké. Moon ale prošel.

 

1. Drive: Fotka, písmo, barvy, samotný film a ... Ryan Gosling. To k popisu stačí.

 

Sdílet článek

Pokud vás článek zaujal a chcete podpořit práci autora, nejjednodušší způsob, jak to udělat, je kliknout na "To se mi líbí". Vaše odezva nás vede k tomu, abychom pokračovali v publikování, a proto děkujeme za každé sdílení nebo komentář. REDAKCE WORN


0 komentářů

Sděl ostatním svůj názor...

Pro přidání příspěvku se prosím přihlašte, nebo zaregistrujte.

Okomentovat


Čti dál