autor:

Cheap Monday

kategorie:
Módní značka
publikováno:
počet komentářů:
0
Cheap Monday

Příběh vzniku lebkou ozdobených džínů Cheap Monday zní jak z nějaké módní telenovely, kterak se z malého zapadlého second handu špičková značka stala. Pokud se tedy chystáte udělat něco podobného nebo o tom sníte, zde je příběh o tom, že někomu se sny plní. Je za tím ale mnoho viditelné i méně viditelné práce…

 

 

V listopadu roku 2000 se Örjan Andersson a Adam Friberg spolu s dalšími dvěma kamarády rozhodli, že si otevřou malý second hand na okraji Stockholmu. Obchod pojmenovali „Weekend“ a otevřeno bylo tedy logicky jen v sobotu a v neděli. I přes nepříznivou lokaci měli natolik zajímavou selekci prodávaných věcí, že za nimi lidé jezdili, nakupovali a šířila se dobrá pověst a obchodu se velmi dařilo.

 

 

Po nějaké době se s Lassem Karlssonem rozhodli otevřít větší prodejní prostory a to rovnou v centru Stockholmu. Obchod dostal jméno „Weekday“ a tentokrát už bylo otevřeno každý den. Již od samého začátku prodávali exkluzivní denimové značky namixované se secondhandovými úlovky – spojení, které se mladým Švédům extrémně zamlouvalo a líbilo.

 

 

Některé z prodávaných věcí byly ale velmi drahé a Örjan vycítil, že je na čase založit vlastní značku, která bude vyrábět džíny v levnější cenové relaci, ale pořád kvalitní, stylové a hlavně chtěné mladou skandinávskou generací, která módu nejen řeší, ale i inspirativně nosí.

 

CHM1

 

A tak se zrodil první pár klasických Cheap Monday džínů jménem „Tight“ (super strečové a skiny střih) s ikonickým logem lebky. 800 kusů se prodalo během pár týdnů a v současné době značka produkuje celé kolekce pro muže, ženy i děti a také boty, spodní prádlo, doplňky a brýle.

 

 

Bez tradičního velkorozpočtového marketingu, ale se silnou myšlenkou u které vytrvali, je nynějších 1800 obchodů v pětatřiceti zemích světa úctyhodný výsledek snažení zakladatelů švédské značky Cheap Monday. Oblečení Cheap Monday u nás můžete koupit zde.

 

VIDEO

Sdílet článek

Pokud vás článek zaujal a chcete podpořit práci autora, nejjednodušší způsob, jak to udělat, je kliknout na "To se mi líbí". Vaše odezva nás vede k tomu, abychom pokračovali v publikování, a proto děkujeme za každé sdílení nebo komentář. REDAKCE WORN


0 komentářů

Sděl ostatním svůj názor...

Pro přidání příspěvku se prosím přihlašte, nebo zaregistrujte.

Okomentovat


Čti dál