autor:

Módní blogeři vydělávají až 1 milion dolarů ročně

kategorie:
Editors' View
publikováno:
počet komentářů:
0
Módní blogeři vydělávají až 1 milion dolarů ročně

Top fashion blogeři nyní vydělávají až 1 milion amerických dolarů ročně (při současném kurzu měny je to lehce přes 20 milionů Kč) a za to, že jen dorazí na večírek např. při otevírání nového obchodu si někteří z nich říkají 50 tisíc dolarů.

V blogovacím rybníčku také koluje historka o tom, kterak Rebecca Minkoff zaplatila Aimee Song z blogu Song of Style 5 tisíc dolarů za jednu jedinou fotografii v šortkách této značky, kterou si Aimee prostě jen dala na svůj Instagram. Na určité úrovni už tedy blogování nemusí být jen koníčkem, ale velmi lukrativním zaměstnáním s ještě lukrativnějšími příjmy.

 

Blogeři 2

Ještě než překliknete na nějakou platformu pro založení a vytvoření blogu, čtěte dále. Tyto snové částky za focení se v úžasném a drahém oblečení, dostávání věcí zadarmo, neustálé cestování do exotických destinací, pozvánky na nejexkluzivnější večírky a první řady sedadel na týdnech módy se týkají jen té nejužší špičky, kam patří opravdu jen několik vyvolených.

A před těmi smekáme klobouk, protože vytvořit z původně většinou deníčku s outfity business, který živí nejen danou osobu, ale i pět dalších zaměstnanců, není lehké - i když to tak možná vypadá.

 

Chiara  

Chiara Ferragni

 

Blogeři chytře vyplňují mezeru mezi módním domem či značkou a zákazníkem a poskytují mu tipy „zevnitř“ na velmi osobní a přátelské bázi. Dostatečně zanícený čtenář má pak pocit, že když je s daným produktem spokojený Bryanboy (Chiara, Leandra, Aimee, Rachel…), musí být skvělý a koupí si ho také.

A jsme u toho, proč s nimi značky navazují spolupráci. Protože je to výhodné a přitáhnou k sobě pozornost někdy i několika stovek tisíc fanoušků. Et voilá, z blogerů jsou velmi vlivní a mocní poradci.

 

blogeři 3

Bryanboy

Ví, jak jim mohou moderní technologie pomoci, jak je velmi rychle propojí s jejich fanoušky a v jaké výhodě jsou oproti tradičním tištěným magazínům, které tak dennodenně ohrožují a vytěsňují kamsi do ztracena.

Nakolik jsou relevantní jejich osobní názory pro potencionálního zákazníka je v současné době ošemetné téma, o kterém se nikomu nechce mluvit. Zjednodušeně se dá říci, že to, co zrovna mají nebo nemají blogeři rádi (a co tedy budou nebo nebudou kladně propagovat), se nyní odvíjí od toho, která značka jim zaplatí nejvíce.

 

Aimee

Aimee Song


Calvin Klein využil k propagování své kampaně z letošního února #mycalvins blog Leandry Medine The Men Repeller (který mimochodem rozhodně stojí za čtení, protože Leandra je extrémně vtipná mladá Newyorčanka, která se nebojí vzít do úst i ta nejkontroverznější témata a vyjádřit se k nim stejně jako ty nejbláznivější módní kreace).

Kampaň má nyní přes 200 milionů fanoušků, zapojilo se do ní přes 200 známých osobností z pětadvaceti zemí a evidentně je úspěšná i díky tomu, že jí vyjádřila podporu právě Leandra. Blogeři jsou zkrátka sami sobě svojí značkou.

 

Leandra

Leandra Medine


Dnešní nejúspěšnější blogy jsou mnohem více o vlastní sebe-propagaci než-li módního světa jako takového. Neustále se vše točí kolem: „ Já, já, já.“ „Nevypadám já skvěle?“ „Všichni se na mě podívejte.“ „Nezávidíte mi takový život?“ „Sledujte ten nablýskaný svět, který vám tu předkládám.“

A kdo je tedy mezi těmi několika vyvolenými, kteří mohou blogování nazývat svým reálným zaměstnáním? V klubu brzy začínajícím jedničkou následovanou šesti nulami se momentálně nachází Chiara Ferragni z blogu Blond Salad, Aimee Song z blogu Song of Style, Leandra Medine z blogu Men Repeller a Emily Weiss z blogu Into the Gloss.

 

Emily 8

 

Překvapivě nejvíce vydělávající je Rachel Parcell z blogu Pink Peonies (které je mimochodem pouhých 23 let a svůj blog si založila před necelými třemi roky, aby po odstěhování se z rodného města zůstala s rodinou a přáteli alespoň ve virtuálním kontaktu) a Tina Craig + Kelly Cook z blogu Bag Snob.

 

Rachel    

Rachel Parcell

I přestože tyto částky zní až neuvěřitelně, mnoho jde okamžitě zpátky do rozvoje jejich businessu. Za úspěšným blogerem dnes totiž snad bez výjimky stojí perfektně fungující tým lidí. Zaměstnávají asistenty, fotografy, vizážisty, kadeřníky, manažery, agenty…a ti pro ně rozhodně nepracují kvůli internetové slávě, nýbrž kvůli šeku každý měsíc.

Jak se na blogery díváte vy? Připadají vám inspirativní nebo spíše zbyteční? Budeme rádi, když se k tématu vyjádříte v diskusi.

Názor na českou a slovenskou blogovací scénu si můžete jednoduše udělat prostřednictvím Stalku.

Sdílet článek

Pokud vás článek zaujal a chcete podpořit práci autora, nejjednodušší způsob, jak to udělat, je kliknout na "To se mi líbí". Vaše odezva nás vede k tomu, abychom pokračovali v publikování, a proto děkujeme za každé sdílení nebo komentář. REDAKCE WORN


0 komentářů

Sděl ostatním svůj názor...

Pro přidání příspěvku se prosím přihlašte, nebo zaregistrujte.

Okomentovat


Čti dál